*هیات مدیره
1- دبیر اجرایی و مدیریت اداری
2- خزانه دار و امور مالی
3- کمیته پذیرش و روابط عمومی
4- کمیته طرح و برنامه
5- کمیته روابط بین الملل
6- کمیته های علمی تخصصی
شرح وظایف:
۱- هیات مدیره و رئیس هیات مدیره وظیفه سیاست گذاری، بررسی و تصویب برنامه ها، طرح ها و پیشنهادها، پیگیری و نظارت برعملکردها را بر عهده دارد.
۲- دبیراجرایی مسئولیت برگزاری کارگاه ها، همایش ها و هماهنگی های اجرایی و اداری را بر عهده دارد.
۳- خزانه دار و امور مالی مسئولیت مدیریت مالی و تنظیم اسناد، دریافت، پرداخت و کلیه مسائل مالیاتی، اموال، بیمه و پیگیری مطالبات و کسب درآمدها را بر عهده دارد.
۴- کمیته پذیرش و روابط عمومی مسئولیت پاسخگویی و پیگیری مسائل اعضا، نمایندگی ها، صدور گواهی ها، اخذ حق عضویت ها، برروز رسانی سایت، شبکه های اجتماعی و خبرنامه ها را برعهده دارد.
5- کمیته روابط بین الملل وظیفه ارتباط بین المللی با سایر موسسات و دانشگاههای علمی در سراسر جهان، دعوت از اشخاص علمی و چهره های شاخص بین المللی جهت سخنرانی و نشست های علمی، ایجاد شبکه های اجتماعی فعال به زبان انگلیسی را برعهده دارد.
6- کمیته طرح و برنامه مسئولیت تدوین برنامه سالانه انجمن و ارائه آن جهت تصویب به هیات مدیره، نظارت بر عملکردها، پروژه ها و برنامه ها را برعهده دارد.
7-کلیه مباحث علمی و طرح های تخصصی در کمیته های علمی تخصصی بررسی و جهت تصویب (از طریق کمیته طرح و برنامه یا مستقیما) به هیات مدیره ارائه می گردد.